3 months and still going strong!

15 juli 2019 - Kununurra, Australië

Long time no see! Het is alweer een tijd geleden dat ik hier een update heb geplaatst. De reden hiervoor is dat ik momenteel als au pair aan het werk ben in Kununurra en daarmee de avonturen even on hold staan. En mijn inspiratie ook trouwens.

Na mijn avontuur door de outback, heb ik een aantal dagen in Darwin doorgebracht om bij te komen en mijn haar te wassen. Darwin kon mij niet zo boeien. Na 5 dagen ben ik richting Kununurra - Western Australia gevlogen, waar ik werd opgewacht door de familie Cox. Inmiddels ben ik alweer zo’n zeven weken bij hen aan de slag als au pair. Op maandag, dinsdag en woensdag zorg ik voor hun twee dochters Camden (2 jaar) en Charlie (7 maanden). Op de andere dagen lees ik, speel ik Netflix uit en verveel ik me te pletter. Er is hier niet zo bijster veel te doen namelijk. Wel heb ik het geluk dat Kununurra het meest Oostelijke puntje van de Kimberley regio is; een van de mooiste gebieden van Australië. We proberen dus ook veel op pad te gaan, maar met twee kids is dat lastig! Gelukkig komt Stephanie (die ik heb leren kennen in Melbourne) langs eind augustus, en kunnen we samen op pad!

Inmiddels ben ik ook de ‘magische’ grens van drie maanden reizen gepasseerd. Ik ken veel mensen die voor lange tijd op reis zijn geweest en na drie maanden weer thuis waren. Voor mij lijkt het alsof het avontuur pas net begonnen is. Natuurlijk mis ik Kees, Ewoud, familie en vrienden (willekeurige volgorde) en soms zelfs het boodschappen doen bij de Albert Heijn. Oh en de vegetarische saucijzenbroodjes van de Vegetarische Slager. Maar ondertussen geniet ik hier ook van de natuur, het constante mooie weer (28 - 35 graden) en het feit dat ik helemaal niks hoef. Ik ontspan. En voor iedereen die mij goed kent: ik vind dat heel, heel, heel erg moeilijk! Gister zei ik tegen Ewoud zelfs de magische woorden: “dat los ik t.z.t. wel weer op!” Geloof mij: dat is normaal gesproken niet mijn manier van denken :-)! Ook Ewoud was even van slag. Is deze hele onderneming misschien toch nog ergens goed voor.

Binnenkort vertel ik jullie meer over de Kimberly, Kununurra en het vervolg van mijn trip die ik momenteel aan het plannen ben! Gaan we wel of niet naar Fiji.....

Oh en Carla, geen zorgen. Ik leef nog en alles gaat goed ;-)!

Tot het volgende avontuur!

Liefs, Kels

1. Astrid:
    Wauw Kels, wat een avontuur! Kijk al uit naar je volgende verslag 😁
  2. Fatima:
    15 juli 2019
    Hi Kelsey, goed om van jou te horen😊oftewel lezen. Zag zelfs geen beweging op Polarsteps! Gelukkig daar ben je weer.
    Liefs 🍀
  3. Marjo:
    15 juli 2019
    Ja. Kelsey. On the road in je uppie leer je het meeste van jezelf. Zie dat je er aan werkt. Knap hoor. Ga zo door en vergeet niet te genieten. Liefs marjo
  4. Hanny roessen:
    15 juli 2019
    Fijnom te horen dat het goed gaat hier ook pepijn is geslaagd voor zijn opleiding veva met vliegtuig techniek bij ons begint nu ook de vakantie geniet ervan en ontdek nog meer van je reis en het werk als oper het gaat je goed meisje knuffel van mij
  5. Theo en Joke Kamps:
    Hoi Kels
    Wat een leuk verslag weer we lezen je verslag altijd met veel plezier.

Liefs vanuit Leidschendam
  6. Kaz:
    Nice. Good luck mate.
  7. Henk Leny:
    15 juli 2019
    Zo weer terug van weggeweest op de site.fijn om weer wat te horen,geniet er nog van en tot t volgend verslag liefs van ons🐞
  8. Sandra Geurtsen:
    15 juli 2019
    Goed om weer wat van je te lezen. Al zie ik soms wel iets van je op fb (in reacties) tegen komen. Dikke knuffel en kus