Een ode aan.. de liefde!

14 februari 2019 - Den Haag, Nederland

Lieve Ewoud,

Vandaag is het 14 februari 2019, Valentijnsdag. De dag waarvan ik altijd roep dat het keiharde commerciële onzin is, en jij steevast met een bos rozen, chocolade of iets anders zoetsappigs aankomt zetten. Niet omdat het moet, maar omdat je er waarde aan hecht. Waarde aan het uiten van liefde. Lucky me: liefde voor mij! En ook omdat je gewoon een beetje zoetsappig bent.

We zijn twee tegenpolen. Ik de typische introverte extravert en jij de uitbundige extravert. Jij degene die graag in de spotlight staat, terwijl het van mij allemaal niet zo nodig hoeft. Ik regel alles op de achtergrond wel en jij pakt het podium. Elk feestje is er voor jou één te weinig, terwijl voor mij elk avondje Netflix op de bank een traktatie is.
Toch weten we elkaar in heel veel dingen wel te vinden. Onze passie voor reizen, ontdekken en op avontuur gaan (ook al moet je mij vaak even een drempel overhelpen) delen we graag. We vinden het fantastisch om op zondag op ‘road trip’ te gaan en weer iets te ontdekken wat we nog niet kenden.

De belofte die we elkaar ruim twee jaar geleden hebben gemaakt, is er een waar we ons strikt aan houden. We zullen elkaar nooit tegenhouden in kansen die voorbij komen, ook al betekent dat voor de ander een uitdaging. Zo ben jij vorig jaar voor langere periode op reis geweest naar Azië en is het nu mijn beurt om alleen de wereld te verkennen. Veel mensen stellen (terecht) de vraag: maar hoe doen jullie dat dan? Ik denk persoonlijk dat we elkaar het grootste geluk gunnen en daar op de achtergrond een onderdeel van willen zijn. Ja, ik heb het moeilijk gehad toen je in Azië was, maar ik zou het zo weer doen. Het verrijkt ons en zorgt ervoor dat we met elkaar gelukkiger zijn omdat we elkaar vrij laten in onze dromen.

Ewoud, op een reisblog die begon met een post genaamd ‘Lieve Ronald’, kan natuurlijk geen post ontbreken die over jou gaat. Zeker niet op Valentijnsdag :-)! We gaan samen een nieuw avontuur tegemoet, en ik hoop dat er nog vele komen.

Tot het volgende avontuur!

Liefs, Kelsey

PS. voor iedereen die benieuwd is hoe we dat nou écht doen, naast het bovenstaande zoetsappige geouwehoer: Skype, FaceTime, WhatsApp, Facebook, SMS, postduiven en hopelijk een vliegticket mijn kant op :-)!

1. Tiffanie:
    🤢🤢🤢🤢🥰🥰🥰🥰
  2. Kelsey:
    Tiffanie: jaloers ;-) <3
  3. Erwin:
    👍👍👍👍
  4. Ronald:
    14 februari 2019
    Leuk verhaal en mag ook zeker niet ontbreken!
  5. Marjo:
    14 februari 2019
    Wat mooi dat jullie elkaar zijn tegen gekomen. Heel bijzondere mooie liefde.
    Fijn dat ik via jouw blogs aan de zijlijn jouw leven kan volgen. Liefs.
  6. Tiffanie:
    14 februari 2019
    Kelsey: Dat is toch algemeen bekend?🤔
  7. Fatima:
    👍🏻🍀❤️
  8. Henk Leny:
    Zo jij kan dat goed verwoorden veel suc6
    Liefs van ons
  9. Ewoud:
    14 februari 2019
    Als redenen voor "waarom wij het vol houden" vergeet je Tinder en Surfboys in Australië.
  10. Hanny roessen:
    14 februari 2019
    Geniet, Lach en leef maak er vooral wat moois van en geniet van jouw valentijn, en vooral een goede wereldreis
  11. Hanny roessen:
    14 februari 2019
    Lach geniet en veel plezier fijne wereldreis en een mooie valentijnsdag
  12. Riet Jongejan:
    14 februari 2019
    Geweldig dat het zo ook kan.
    Velen zullen jaloers zijn op jullie.
    🥰
  13. Seda:
    14 februari 2019
    Ik kijk nu al uit naar je volgende blog!