Er is geen weg meer terug

24 januari 2019 - Den Haag, Thuis, Nederland

Toen ik mijn baan had opgezegd, kon ik nog op zoek naar een nieuwe. Toen ik de makelaar belde, was er altijd nog de mogelijkheid om mijn huis niet te verkopen. Maar nu ik mijn one way ticket naar Melbourne heb geboekt, kan ik niet meer terug. Al helemaal omdat ik niet zo van de annuleringsverzekeringen ben :-)!

Korte schets van hoe het boeken ging: voor de 600ste keer scrolde ik door verschillende pagina’s van Cheaptickets. Voor de 500ste keer had ik, bij een goed betaalbaar ticket, al mijn gegevens ingevuld. Ik belde met Ewoud die vervolgens de magische woorden sprak: ‘en nu betalen!’. Volgzaam als ik ben (haha), pakte ik mijn random reader en mij bankpas… en de boel was geregeld. Kut! Op dinsdag 9 april 2019 om 11:15 uur vlieg ik vanaf Schiphol via Singapore naar Melbourne. Op Singapore heb ik een overstaptijd van ruim vijf uur. De andere optie was een overstaptijd van anderhalf uur, dat vind ik net even te spannend met eventuele vertragingen. ’s Avonds kom ik in Melbourne aan. Vooraf regel ik een locatie om te overnachten zodat ik in ieder geval een slaapplek heb om direct naar toe te gaan. Vervolgens ligt álles open. Ik heb geen plannen en geen verplichtingen. Ik ben erg benieuwd hoe ik dat ga vinden en of ik daar überhaupt mee om kan gaan. Miss Beren Op De Weg moet altijd problemen zien :-)!

De ochtend na het boeken werd ik wakker met het gevoel een boze droom te hebben gehad. Helaas, shit’s getting real. Signed, Sealed, Delivered: Melbourne, I’m almost yours!

Tot het volgende avontuur!

Liefs, Kelsey

1. Edith:
    💪🏻
  2. Chantal:
    25 januari 2019
    Wauw kelsey gaaf hoor. Heel veel plezier met alles wat je mag gaan ontdekken en meemaken.
    Doe voorzichtig.
  3. Sandra van Mourik:
    25 januari 2019
    Super leuk Kels, gaat goedkomen met jou! [email protected] fixt het altijd. Alvast onwijs veel plezier.
  4. Ben vogelaar:
    25 januari 2019
    Hey. Heel veel plezier, ben erg jaloers.
    Geniet ervan.
  5. Hanny roessen:
    25 januari 2019
    Heel veel plezier en maak er een groot avontuur van en geniet ervan 😘
  6. Sandra Geurtsen:
    Ohh gaaf hooen. Ik ga je echt wel volgen 😊
  7. Marjo:
    25 januari 2019
    Lieve stoere dappere Kelsey.
    Wat spannend. Hoop dat je mooie ervaringen mag beleven.
    Ben je wel voorzichtig. Pas goed op jezelf en ik ga je zeker volgen.
    Liefs marjo
  8. Jona, de ex buuf:
    25 januari 2019
    Wow Kelsey, MOEDIG MOEDIG MOEDIG. 3 kleuren poepen en toch doen. Ik vind je stoer, een lieve meid, je hebt een hoop meegemaakt de laatste 4 jaren en dan is dit inderdaad HET moment! Have vooral veel fun en neem een klein zakje mee. Je tob zakje, elke keer als er een tobber in je hoofd schiet, in het zakje...😘😘😘😘
  9. Riet Jongejan:
    25 januari 2019
    Zo dan Kels wat goed van jou....this is the moment, this is the time....... genieten, ontdekken en iets doen waar je waarschijnlijk al lang mee in je hoofd loopt.
    Ik ga je zeker volgen ...... en dus meegenieten van jou persoonlijke reis.
    Laat ons alles waten, maak veel foto’s.....
    Misschien kan je het tobzakje straks ergens daar achter laten voordat je weer terugkomt naar Nederland 😉😘
  10. Kim:
    Super super tof!!
  11. Peter:
    25 januari 2019
    Spannend. We gaan je zéker volgen. We hopen dat je het net als Ewoud fantastisch naar je zin zult hebben. Je bent een kanjer.😘
  12. Donald:
    26 januari 2019
    Gaaf hoor!
  13. Kaz:
    17 maart 2019
    Geweldig. Hier zul je geen spijt van krijgen.